In Amsterdam heeft Miele een innovatieve digitale hub opgetuigd: Miele X. Via deze weg meent de producent van huishoudelijke apparaten ‘de muren tussen offline en online winkelbeleving te doorbreken’.
In een persverklaring staat dat Miele X de wereldwijde groei van e-commerce aanzienlijk wil versnellen door de eigen digitale prestatie te verbeteren en te combineren met de kracht van digitale marketing, e-commerce, technologie en data. Tegelijkertijd wil het bedrijf haar zichtbaarheid vergroten en via het online kanaal consumenten actief naar offline verkooppunten leiden, onder andere via retailpartners.
De digitale hub start met 14 medewerkers, maar doelstelling is om het team vlot uit te breiden naar circa 100 medewerkers. Cindy Groenke is managing director. ‘Met Miele X in Amsterdam willen we het beste internationale talent uit verschillende industrieën aantrekken om de ambitie te vervullen onze consumenten een superieure online winkelervaring te bieden.’
Lees ook: Miele begint met wasservice
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Miele X zet in op versnelde groei e-commerce
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.