Vanuit de winkel bestellingen bij elkaar zoeken, inpakken en per fiets afleveren bij de klant. Rituals test in geselecteerde steden het nieuwe concept ‘Ship from Store’.
‘Elke dag zetten we ons in om ervoor te zorgen dat al je favoriete Rituals-producten zo snel mogelijk bij je worden afgeleverd,’ zo begint de aankondiging op de LinkedInpagina van Rituals over hun nieuwe concept dat ze testen; Ship from Store. Een medewerker van de winkel zoekt de bestelling bij elkaar, pakt het in en levert het pakketje per fiets af bij de klant. De test wordt in geselecteerde steden gedraaid.
Hoe lang de test wordt uitgevoerd en in welke steden dit wordt gedaan, is nog niet bekend. In een filmpje laten ceo Raymond Cloosterman, digital transformation manager Bart Heemskerk en shopmanager Vlada Vyacheslavova zien hoe het nieuwe concept werkt.
Misschien moeten ze eerst even de klantenservice op orde krijgen. Al weken worden er geen reacties meer gegeven.
Onderstaand zie je hoe erg het aan het worden is: https://nl.trustpilot.com/review/www.rituals.com
Rituals is het slechtste bedrijf dat ik ooit ben tegengekomen. Klantenservice niet beschikbaar. Er worden geen e-mails beantwoord. Bezorg beschadigde goederen en u kunt weken wachten op een reactie. Geen rituelen meer. Zelfs geen gratis geschenk.