Dit najaar lanceert lifestylemerk Arket in China. Het label, dat uit de koker van de H&M Group komt, opent een digitaal vlaggenschip op Alibaba’s platform Tmall.
Het Zweedse label Arket breidt uit naar China. Dit najaar lanceert de dochteronderneming van H&M een digitale flagshipstore op Tmall, het B2C platform van Alibaba. Dat schrijft de H&M Group in een persbericht. China is de eerste markt buiten Europa.
‘De samenwerking met Tmall is een fantastische kans voor ons om nieuwe klanten te ontmoeten,’ zo vertelt Pernilla Wohlfahrt, managing director van Arket. ‘We zijn verheugd om een winkelervaring op te bouwen die alle verschillende aspecten van ons merk samenbrengt.’
Arket verkoopt kleding, interieurartikelen en beautyproducten van zowel het eigen label als externe merken. De formule is het achtste merk van H&M, na onder andere H&M, Cos, & Other stories en Monki. Het merk werd in 2017 gelanceerd en heeft inmiddels, naast een webshop, twintig winkels verspreid over Europa.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Arket breidt uit naar China
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.