Twinkle | Digital Commerce

NADUVI haalt 1,1 miljoen euro financiering op

2020-04-07
1000562
  • [nieuws]
  • 1:02

Online interieuroutlet NADUVI heeft ruim een miljoen euro opgehaald voor de groei van het platform.

Home & Living outlet NADUVI heeft 1,1 miljoen euro financiering opgehaald om het platform verder uit te breiden. Op het platform, dat genomineerd is bij de Shopping Awards 2020 voor de ‘Beste Starter Award’, bieden ruim 100 bekende interieurmerken hun producten aan. Ondernemersfund Slingshot Ventures en investeerders Patrick Kerssemakers (Fonq), Ralf Cohen (IceMobile) en Gennie Freen (Scoupy) hebben zich achter oprichter Itai Gross geschaard.

Het hele jaar door

NADUVI is bedacht door Itai Gross, eerder was hij onder andere co-ceo van interieurwebshop Westwing voor de Benelux. ‘We kennen allemaal de sale die twee keer per jaar is - bij NADUVI is er het hele jaar door sale. Dat komt nog meer van pas in een periode waarin wat meer op de portemonnee gelet moet worden,’ aldus Gross in een persbericht.

Schakel minder

Merken verkopen via de webshop artikelen direct aan de consument, waardoor er een schakel minder is in de logistieke keten. Gross: ‘Dit bespaart niet alleen kosten, het zorgt er ook voor dat reeds geproduceerde voorraad alsnog een mooie bestemming krijgt. NADUVI geeft daarmee ruimte aan merken als Eichholtz, Riverdale, Riviera Maison en Zuiver om onverkochte voorraad van hoge kwaliteit te verkopen.’