Twinkle | Digital Commerce

Neckermann.com stopt met leveren

2019-09-24
1000562
  • [nieuws]
  • 0:58

Het is voor consumenten niet meer mogelijk om bestellingen op webshop Neckermann.com te plaatsen. Het bedrijf zegt te kampen met ‘technische en organisatorische’ problemen.

De webwinkel kampt al langer met lever- en betaalproblemen. Zo neemt het aantal klachten op het digitale klachtenkompas van de Consumentenbond nog steeds toe. Vorige maand werd nog bekend dat het afgelopen jaar meer dan vijfhonderd klachten op het digitale klachtenkompas over de webshop waren binnengekomen. Deze klachten gingen voornamelijk over te laat bezorgde bestellingen, het niet op tijd terugbetalen van bestellingen en een klantenservice die slecht bereikbaar is.

Het bedrijf liet toen weten dat er een ‘aantal dingen’ verkeerd waren gegaan. Zo zouden er problemen zijn met een leverancier en zou het bedrijf kampen met een achterstand door het hoge aantal bestellingen.

Niet in staat om bestellingen aan te nemen

Klanten konden toen nog wel een bestelling plaatsen. Nu staat er op de site een melding: ‘In verband met technische en organisatorische problemen zijn wij momenteel niet in staat om bestellingen aan te nemen.’

Twinkle heeft Neckermann.com om een reactie gevraagd. Deze weigert vooralsnog te reageren.