Twinkle | Digital Commerce

Nieuwe marketingdirecteur voor Deliveroo Nederland

2019-09-24
1000562
  • [nieuws]
  • 0:48

Jeroen Schaling is deze week begonnen als head of marketing van de Nederlandse tak van Deliveroo. Daar gaat hij bijdragen aan de Nederlandse groei van de maaltijdbezorger.

Dat meldt MarketingTribune. Schaling laat weten: ‘Ik kijk ernaar uit om nauw samen te werken met restaurants en collega’s en er zodoende voor te zorgen dat Deliveroo de eerste keuze blijft voor elke klant die de lekkerste maaltijden wil bestellen.’

Schaling was eerder al head of marketing bij divisie parks & resorts van The Walt Disney Company. Ook werkte hij bij NH Hotel Group en Nextview in vergelijkbare functies.

Groei in Europa

Eerder liet Deliveroo al weten dit jaar flink in te zetten op een groei in zijn Europese markten. Zo moet de dienst voor honderd miljoen Europeanen beschikbaar zijn. Vorige maand werd nog bekend dat de maaltijdbezorger gaat stoppen met zijn Duitse activiteiten.