De Amerikaanse retailer Walmart is een samenwerking aangegaan met Kidbox, een aanbieder van kinderkledingboxen op abonnementsbasis. De dozen, die zes keer per jaar verschijnen, zijn nu ook op de site van Walmart te koop.
Voor Walmart is dit een mooie manier om online fashion op abonnementsbasis aan te bieden, zonder zelf daarvoor een hele dienst op te tuigen, schrijft Techcrunch. De boxen, met daarin zo’n 4 a 5 artikelen ter waarde van ongeveer 50 dollar, worden namelijk door Kidbox samengesteld. Daarvoor heeft het bedrijf de afgelopen jaren meerdere samenwerkingen afgesloten met verschillende kledingmerken, waaronder Puma.
‘Positioneren als modeaanbieder’
´In het afgelopen jaar hebben we ons portfolio van kindermodemerken aanzienlijk uitgebreid als onderdeel van onze bredere inspanningen om Walmart als modeaanbieder te positioneren´, aldus Denise Incandela, verantwoordelijk voor mode bij Walmart e-commerce. ‘We zijn dan ook blij om deze samenwerking aan te gaan en onze eerste abonnementservice voor kinderkleding met premium modemerken aan te bieden.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Walmart stapt in kledingabonnementen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.