Zalando opent morgen de deuren van zijn eerste premiumshop 'Zalando Beauty Station' in Mitte, een chique wijk van de Duitse hoofdstad Berlijn.
De winkel, 160 vierkante meter groot, komt nadat de e-tailer eerder dit jaar een beauty-assortiment toevoegde aan zijn webshop.
'Grote stap'
In de winkel vinden consumenten 53 verschillende beautymerken en een gevarieerd en uitgebreid aanbod van beautyproducten. 'Dit is een grote stap voor Zalando en zijn nieuwe beauty-categorie', vertelt Vice President Specialities Claudia Reth. Met de shop introduceert Zalando nieuwe samenwerkingen, zowel on- als offline, met beautymerken Estée Lauder brands, M.A.C Cosmetics, Clinique, Estée Lauder en Origins. 'Met deze partners kunnen we ons beauty assortiment verbeteren voor onze klanten', aldus Reth.
Hele look
De Duitse webwinkel gaf vorig jaar al aan in de cosmeticaproducten te stappen. 'De gedachte is dat klanten een hele look kopen. Dus als je een outfit hebt gekocht, dat je dan aanbevelingen krijgt van nagellak of lippenstift die er goed bij passen', zei een woordvoerder eerder tegen Twinkle.
Foto's: Nils Krueger (Zalando)
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Zalando opent premiumshop in chique deel Berlijn
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.