H&M heeft de webshop van zijn nieuwste kledingketen Arket geopend. Modeliefhebbers die er snel bij waren en zich ingeschreven hadden voor de mailinglist konden twee dagen geleden al exclusieve toegang krijgen.
Arket is er voor dertigplussers die geen zin hebben om in een H&M-winkel te moeten graaien tussen de rekken. Onder het mom van ‘winkelen moet weer leuk worden’ introduceert Arket in zijn flagship store in Londen een winkelconcept waar shoppers eenvoudig kunnen vinden wat zij zoeken en koffie kunnen drinken in het café.
Achttien landen
De webwinkel is live gegaan in achttien verschillende markten, waaronder Nederland. In de shop en de toekomstige mobiele applicatie kunnen bezoekers zoeken op verschillende materialen, kleuren en patronen. Bij elk artikel wordt vermeld waar het item gemaakt is:
Assortiment
Het assortiment bestaat uit kleding die niet, zoals bij H&M, maar één seizoen meegaat, maar van hogere kwaliteit is. De Arket-doelgroep wil namelijk liever meer geld besteden aan één kwaliteitsproduct dan aan meerdere seizoensartikelen, is het idee. Ook is er plek voor items van andere merken, zoals Nike en Converse, en heeft Arket een aanbod van woonartikelen.
Levering in Nederland
Nederlandse klanten betalen vanaf 5 euro om hun order thuis te laten bezorgen. Bestellingen boven de 150 euro komen kosteloos aan de deur. Ook kunnen orders geleverd worden bij een 'pick up point'.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Arket geopend in achttien landen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.