Retailer Tineke Willems wint met haar fashion label La Collerette een ondernemerswedstrijd die De Bijenkorf uitschreef om vrouwelijke lokale retailers een podium te geven. De prijs: een plekje in de webshop van de warenhuisketen, waar Willems tijdelijk verkoopt.
De Bijenkorf grijpt 'Internationale Vrouwendag' aan om bekend te maken welke vrouwelijke lokale retailer de kans krijgt te proeven van e-commerce op nationaal niveau. Van 27 februari tot en met vandaag verkochten genomineerde ondernemers in het kader van 'A She Story' hun goederen en diensten online via De Bijenkorf.
Onderscheidend en vernieuwend
Tineke Willems verkoopt met zus Marieke Willems en vriendin Noëlle van Balen onder het merk La Collerette kraagjes om outfits mee te verfraaien. ‘La Collerette is als winnaar gekozen omdat de producten onderscheidend en vernieuwend zijn. Dit past uitstekend bij de Bijenkorf. Ook reageerden klanten in het filiaal en op social media erg enthousiast op de producten en waren de verkoopresultaten zeer positief,' zegt Ninke Gijzel, inkoopdirecteur van De Bijenkorf.
Promotie
Genomineerde lokale retailers mochten hun producten in een video aanprijzen, die De Bijenkorf afgelopen week op zijn website vertoonde.
Lokaal fashionlabel verkoopt op webshop De Bijenkorf
2017-03-08T11:28:00
2017-05-28
180101
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Lokaal fashionlabel verkoopt op webshop De Bijenkorf
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.