Start-up Lusanna.nl biedt klanten gelegenheid om producten uit te proberen in twee nieuwe, fysieke showrooms. De twee showrooms in Hasselt en Nijkerk bieden bij elkaar zo’n vijfduizend vierkante meter winkeloppervlak voor consumenten die het online aanbod offline willen uitproberen.
Lusanna.nl levert sinds maart 2015 artikelen op slaapkamergebied: bedden, matrassen, dekbedden en kussens. Oprichter Herman Jansen runde eerder een fysieke winkel met slaapkamerartikelen in Hasselt, maar besloot primair in te zetten op e-commerce. Het pand van zijn oude winkel doet nu dienst als één van de twee nieuwe showrooms van Lusanna.nl.
Proefliggen
De webshop in slaapkamerartikelen verklaart tegenover De Stadskoerier dat consumenten graag ‘proefliggen’ op matrassen. ‘Ondanks de duidelijke productfoto’s, de uitgebreide productinformatie en reviews van andere klanten zijn ook bijvoorbeeld dekbedden en kussens in real life makkelijker te beoordelen,’ aldus mede-oprichter Mathijs Timmer.
Auping
Beddenspecialist Auping koos onlangs juist de weg naar het internet om zijn activiteiten uit te breiden. Evenals Lusanna.nl verklaarde de keten dat online informatie over slaapkamerproducten en fysieke vestigingen om ze uit te proberen, elkaar goed aanvullen.
Slaapkamerstart-up Lusanna.nl opent fysieke showrooms
2017-01-03T11:29:00
2017-05-28
180101
Lijkt me een logische stap voor een beddenbedrijf, maar ik mis nog wel even wat er nou zo bijzonder is aan dit concept.
Simpelweg een webshop binnen de slaapbranch zoals er inmiddels al zoveel zijn..
En als ik het zo lees, is elke webshop dus een Start-Up?