Twinkle | Digital Commerce

The Sting opent Belgische webwinkel

2017-05-27
180101
  • 1:03

The Sting heeft een Belgische webwinkel geopend. Onze zuiderburen kunnen nu online kleding en accessoires bestellen op Thesting.be. Vóór tien uur ’s avonds besteld is de volgende dag in huis, belooft de keten.

The Sting, dat met meer dan twintig eigen merken mikt op jongeren tussen de 18 en 29 jaar, heeft in België fysieke winkels in Antwerpen, Hasselt, Leuven en Luik. In de eerste drie vestigingen kunnen online orders worden afgehaald.

Britten en Duitsers
De kledingketen opende begin dit jaar al een online winkel voor Britse webshoppers. Duitsland staat nog op de lijst, op de homepage van Thesting.com staat de melding ‘webshop online soon’.

Responsive design
The Sting bouwde aparte sites voor desktops, tablets en smartphones, legde Wijnen in februari uit tijdens het M-commerce Event. Met de huidige stand van de techniek ziet hij weinig of niets in responsive design voor mobiele apparaten: ‘Het is geen goede optie. Je moet tijdens het ontwerp teveel keuzes maken, omdat je voor verschillende apparaten tegelijk ontwerpt. Maar ik wil helemaal niet hoeven kiezen. Met een aparte site voor bijvoorbeeld tablet en eentje voor smartphone creëer je de optimale interactie met je klant.’