Steps heeft zijn webwinkel vernieuwd. Onder de hashtag #happynewsteps presenteert de modeketen zijn nieuwe look & feel, inclusief opgepoetst logo.
‘Confetti time! Onze nieuwe website is live!’, staat op Steps.nl geschreven. Om de gelegenheid te vieren worden alle online orders deze week gratis thuisbezorgd en krijgen consumenten een ‘verrassing’.
E-commerce & marketing manager a.i. Jochem Dielemans is trots: ‘Afgelopen nacht zijn we over gegaan op onze nieuwe webshop met een nieuwe backend, e-mail software, transporteur, DC en PSP. Dit is tegelijk de soft launch van onze rebranding met o.a.nieuw logo, packaging en look and feel’, schrijft hij in een LinkedIn-post.
Meer beweging
Bij een bezoek aan de homepage valt vooral de bewegende header op. Deze bevat zeven beelden die achter elkaar worden afgespeeld. Ook is alle informatie over verzending, retournering, bezorgkosten en een knop voor contact met de klantenservice naar boven verhuisd.
Afdeling Girls
Dieper in de website is voor de categorie Girls een video opgenomen om de nieuwste collectie te tonen. Ook kunnen consumenten een lookbook inzien en interviews met andere Steps-fans lezen.
Top, nodigt uit om meer info te vernemen !
Proficiat !
Trots om het nieuwe jasje mogelijk te maken met ons omnichannel e-commerce platform ecManager. Steps into e-commerce
Ik vind de dame op de homepage heel irritant. Nodigt helemaal niet uit om verder te kijken..