Twinkle | Digital Commerce

Vente-privee.com: ‘Slechts 5 procent retour dankzij SpinMe’

2017-05-27
180101
  • 0:56

Vente-privee.com neemt een belang in SpinMe, aanbieder van beeldoplossingen. De Franse pionier in flash sales is al jaren een tevreden klant van SpinMe. ‘Dankzij het excellente beeld hebben wij een retourpercentage van 5 procent, terwijl het branchegemiddelde 30 procent is.’

Dat zegt Vente-privee.com’s medeoprichter Ilan Benhaim over de acquisitie. ‘Met onze investering kan SpinMe zich verder ontwikkelen en uitbreiden.’ Benhaim zelf wordt de nieuwe bestuursvoorzitter, SpinMe’s managing director David Brint is nu ceo, oprichter John Warner hoofd research & development.

Foto´s en video’s
SpinMe stelt bezoekers van websites in staat om producten zo realistisch mogelijk te ervaren door het gebruik van (360 graden) foto’s en video´s, ook in 3D. Behalve Vente-privee.com zijn onder andere Macy’s, Selfridges, Schuh en Tesco klant bij het Engelse bedrijf.

Vente-exclusive.com
Vente-privee.com nam vorig jaar een meerderheidsaandeel in Vente-exclusive.com, de concurrent uit België. Onder de vleugels van Vente-privee.com verwachte de nummer 61 van de Twinkle100 een sterkere (internationale) groei te kunnen realiseren. Vente-exclusive.com blijft autonoom opereren.