Kijkshop zegt met zijn tabletsite ‘mobile ready’ te willen zijn voor de feestdagen. ‘We verwachten dat in korte tijd het aandeel mobiele bezoekers zal oplopen tot 50 procent’, zegt Remy da Thesta, E-commerce manager. Het bedrijf ontwikkelde zowel de smartphone als tablet versie van zijn site samen met NextChapter.
Shop & Haal op
De webshop van Kijkshop stamt uit 2012, toen deze werd opgeleverd door Netvlies. Naast het thuisbezorgen van de online bestelde producten heeft Kijkshop een Shop & Haal op-optie, waarbij klanten hun order af kunnen halen in een van de meer dan honderd fysieke winkels.
Cross-channel store
Het diverse assortiment is in de nieuwe fysieke cross-channel store ingedeeld naar vier belevingswerelden: Vrij & Actief, Koken & Wonen, Media & Bellen en Mooi & Verzorgd. De keten verving een deel van de bekende vitrines met producten in 2013 door touchscreens waarop vanuit de winkel ook artikelen uit de webshop kunnen worden gekocht.
Lees ook:
- Kijkshop: ‘Software die met de klant meegroeit’ (12-6-2014)
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Kijkshop optimaliseert site voor mobiel
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.