Twinkle | Digital Commerce

Veel aandacht voor toekomst van retail op Multichannel Conference

2017-05-27
180101
  • 1:07

In de Utrechtse Jaarbeurs vindt de komende dagen Multichannel Conference plaats, een gratis kennisevenement over e-commerce, marketing en klantenservice. Morgen staat één van de twaalf theaters in het teken van Shopping2020, overmorgen is er een apart Retail Theater.

Multichannel Conference wordt georganiseerd door BBP Media, uitgever van Twinkle, MarketingTribune en Telecommerce. Op het vakevenement zijn alleen theaters met sprekers te vinden, geen stands. De content staat centraal. In twaalf theaters delen morgen en overmorgen sprekers van onder andere de Bijenkorf, Conrad en Vakantieveilingen.nl hun kennis.

Shopping2020
In 150 verschillende sessies worden bezoekers bijgepraat over onderwerpen als cross-channel verkopen, performance based adverteren, conversieoptimalisatie, iBeacons en gamification. Op woensdag, de eerste conferentiedag, is er een apart theater ingericht voor Shopping2020. Hoe kunnen de 9 actieprogramma’s bijdragen aan een mooie toekomst voor de BV Nederland, en voor online retailers in het bijzonder?

Retail Theater
Op donderdag organiseert RetailDenkers in het kader en op de vloer van Multichannel Conference een compleet programma over actuele retailontwikkelingen; in het Retail Theater spreken onder andere vertegenwoordigers van La Place, Paradigit, Colori Shoes, winkelapp Plux en Hutspot Amsterdam. Voor al deze presentaties zijn nog plaatsen beschikbaar.

Inschrijven
Multichannel Conference is gratis toegankelijk. U kunt zich hier inschrijven.