De Utrechtse Jaarbeurs biedt op woensdag 23 en donderdag 24 april het toneel voor Multichannel Conference, een gratis kennisevenement over multichannel. In twaalf theaters delen sprekers van onder andere de Bijenkorf, Conrad, La Place en Vakantieveilingen.nl hun kennis.
Multichannel Conference wordt georganiseerd door BBP Media, uitgever van Twinkle, MarketingTribune en Telecommerce. Er is veel veranderd ten opzichte van vorig jaar (toen ‘Multichannel 2013’): op het grootschalige evenement zijn alleen nog theaters met sprekers te vinden, geen stands meer. De content, over kanaaltechnische ontwikkelingen in e-commerce, marketing en klantenservice, staat centraal.
Sprekers
In 150 verschillende sessies worden bezoekers bijgepraat over onderwerpen als cross-channel verkopen, performance based adverteren, conversieoptimalisatie, iBeacons en gamification. Op woensdag, de eerste conferentiedag, delen behalve sprekers van de Bijenkorf en Conrad ook vertegenwoordigers van onder meer GfK, TUI Nederland, KPN, Ecommerce Europe, ICTRecht, IBM en Duifhuizen hun kennis. Op donderdag kunt u onder andere luisteren naar de multi- en cross-channel ervaringen van La Place, Emesa (Vakantieveilingen.nl), Paradigit en Smit Mode.
Reserveren
Multichannel Conference is gratis toegankelijk. Wie zich inschrijft kan aangeven welke presentaties hij of zij wil bijwonen. Door bij de registratie al een stoel te reserveren bent u straks zeker van uw plaats. U kunt zich op dit moment nog voor alle hierboven genoemde sessies inschrijven.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Multichannel Conference: 150 gratis sessies in 12 zalen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.