H&M heeft mobiele applicaties met bestelfunctionaliteit gelanceerd. De nummer 7 van de Twinkle100 biedt mobiele shoppers de keus om te betalen met creditcard, per acceptgiro, bij aflevering, op basis van een maandfactuur, of in maandelijkse termijnen.
H&M bracht enkele jaren geleden al mobiele applicaties voor Nederlandse shoppers op de markt, maar via die apps kon niet worden besteld. Later verdwenen ze ook uit de applicatiewinkels van Apple en Google, weet Iphoneclub.nl. Daarin maken ze nu hun comeback (iOS, Android).
Mobiele site
H&M heeft ook een nieuwe mobiele site opgeleverd. Die doet op smartphones aan als de mobiele app en is geoptimaliseerd voor tablets.
H&M en e-commerce
Met een online omzet van 108,0 miljoen euro in 2011 bezet H&M de 7e plaats in de Twinkle100. De Zweedse modeketen was genomineerd voor de titel Best Cross-border Webshop of Europe, maar het zag die prijs afgelopen voorjaar naar Zalando gaan. H&M stelde zijn entree als webverkoper in de VS ondertussen keer op keer uit. De lancering staat nu voor komende zomer op de rol.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
'H&M lanceert mobiele apps met besteloptie
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.