Rijschool All-in-Solo is met bureau Netprofiler winnaar geworden van De Speld 2012, de jaarlijkse onderscheiding voor de beste zoekmachinemarketingcase. De award werd vanmiddag uitgereikt op het Search Strategies Event Amsterdam.
Behalve All-in-Solo met Netprofiler waren MyPhotoFun met Ematters en Bol.com genomineerd voor de Speld 2012. Eerder constateerde de vijfkoppige jury dat er dit jaar geen inzending met kop en schouders boven de andere uitstak. De cases kenden weinig echte innovaties.
Search Strategies Event Amsterdam
De genomineerde inzendingen waren volgens het keurkorps wel solide en degelijk. Vanmiddag presenteerden de kanshebbers hun case tijdens het Search Strategies Event Amsterdam in het hoofdstedelijke Dutch Design Hotel Artemis. De Speld, vorig jaar een prooi voor Wehkamp.nl en bureau bGenius, werd vervolgens uitgereikt aan winnaar All-in-Solo.
Lokaalgebonden
Volgens de jury heeft de rijschool met hulp van Netprofiler een grote impuls gegeven aan zijn activiteiten, door goed te optimaliseren op het mobiele kanaal, door het lokaal maken van landingpagina's en door een geslaagde SEA-campagne. ‘De focus is gericht op daadwerkelijke sales die door middel van grote aantallen lokaalgebonden landingpages resulteren in een beter rendement vanuit search.’
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
All-in-Solo en bureau Netprofiler winnen De Speld 2012
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.