Wehkamp.nl en KLM, lijstaanvoerders in de Twinkle100, zijn genomineerd voor de titel ‘Beste marketingbedrijf van het jaar’. Het is de meest prestigieuze prijs die wordt uitgereikt bij de Nima Awards, waarvoor ook Coolblue en Eliza was here een nominatie ontvingen.
Wehkamp.nl is onderdeel van RFS Holland Holding, met een jaaromzet van 423 miljoen euro in 2010 de grootste webverkoper van Nederland. KLM is de lijstaanvoerder van de Travel Top 30, dit jaar voor het eerst apart opgenomen in de Twinkle100. De luchtvaartmaatschappij was afgelopen jaar goed voor een online consumentenomzet van 372 miljoen euro.
Behalve Wehkamp.nl en KLM maakt ook Jumbo Supermarkten kans op de titel ‘Beste marketingbedrijf van het jaar’. In het Miele Insperience Center worden op 24 november de winnaars van de Nima Awards gekozen en bekroond. Het gaat om vier prijzen, waarvoor een vakjury de volgende bedrijven heeft genomineerd.
Beste Marketingbedrijf van het jaar:
• Jumbo Supermarkten
• KLM
• Wehkamp.nl
Duurzaam Ondernemen:
• Arla Foods
• DSM
• Plus
• Ricoh
Klantgericht Ondernemen:
• Coolblue
• Seats2Meet
• VANMOOF
Digitale Marketing:
• Eliza was here
• KLM
• Vodafone
Te zien is dat KLM behalve naar de overall marketingprijs een gooi doet naar de prijs voor digitale marketing, waar het Eliza was here als concurrent treft. Coolblue werd genomineerd als beloning voor zijn klantgericht ondernemerschap.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Wehkamp.nl en KLM maken kans op prestigieuze marketingprijs
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.