Twinkle | Digital Commerce

PayPal: nog geen oplossing voor fout op website

2017-05-26
170130
  • [nieuws]
  • 0:46

Online betaalbedrijf PayPal heeft tien dagen na de ontdekking van een ernstig lek op de website, nog steeds geen oplossing voor het beveiligingsprobleem.

Sinds tien dagen zit er een fout in het scrollmenu van PayPals "Subscription Checkout"-pagina, waarmee buitenlandse gebruikers hun land kiezen. Als een klant via een PayPal-verkoper een abonnement wil aanschaffen, moet deze zijn land uitzoeken in een uitrolmenu. Door de fout blijkt dit onmogelijk omdat de pagina telkens opnieuw geladen wordt wanneer het land van de verkoper is geselecteerd.

Tien dagen na de ontdekking van de fout, heeft PayPal nog steeds geen oplossing voor het lek, schrijft WebWereld. Intussen worden de PayPal-gebruikers met buitenlandse klanten steeds ongeduldiger, omdat zij door de bug inkomsten mislopen.

De helpdesk van PayPal is van de fout op de hoogte, maar kan niet aangeven hoelang het duurt om het probleem te verhelpen.