Zoekmachine marketingbureau Checkit is overgenomen door het Britse Aegis Media. Het Nederlandse bedrijf behoudt zijn naam en wordt onderdeel van Isobar.
Isobar is een wereldwijd opererend netwerk dat zich uitsluitend richt op digitale marketing. Checkit blijft als merk bestaan naast de andere vijf bureaumerken (Bookmark, Medialand.nl, iProspect, Marvellous Mobile, Clay Amsterdam) die samen het Nederlandse Isobar netwerk vormen.
Volgens Isobar blijft de huidige directie van Checkit aan het bedrijf verbonden (pdf). Paul Aelen, medeoprichter Checkit is blij met de overname. 'Wij gaan samenwerken met specialisten die ons vakgebied goed begrijpen en dat geeft een goed gevoel. Het betekent dat we optimaal kunnen bijdragen aan campagnes en dat we onderdeel uitmaken van een internationaal voorop lopend netwerk waarin we onze expertise nog verder kunnen ontwikkelen', aldus Aelen.
Hoeveel Aegis Media voor de acquisitie betaalt, is niet bekendgemaakt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Marketingbureau Checkit overgenomen door Britten
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.