Twinkle | Digital Commerce

Genomineerden gratis webwinkelwedstrijd bekend

2017-05-26
170130
  • [nieuws]
  • 1:04

De organisatie van de Thuiswinkel Vakbeurs heeft drie webwinkelideeën uitgekozen die kans maken om tijdens de beurs TCD een complete webwinkel te winnen ter waarde van 12.500 euro.

Ondernemers hadden tot en met 10 april de mogelijkheid om een idee voor een webwinkel in te sturen. De eerste genomineerde wil een webwinkel voor scheidsrechterkleding en -toebehoren gaan beginnen. Hoewel vele scheids- en grensrechters wedstrijden leiden, ontbreekt een webshop waar zij zowel kleding als fluitjes, grensrechtervlaggen, kaarten, kaartenboekjes en dergelijke kunnen kopen, aldus de bedenker.

Het tweede genomineerde plan betreft een webshop van natuurgeneeskundige producten. De bedoeling is om in deze webwinkel hoogwaardige producten zonder winstoogmerk te verkopen die gezondheid en welzijn ondersteunen en bevorderen.

De derde genomineerde wil een webwinkel starten waar bezoekers stickers kunnen ontwerpen waarmee ze hun iPod, mp-3speler en Gameboy kunnen pimpen.

De genomineerden mogen op de eerste beursdag, 22 april, tegenover de jury hun idee presenteren, waarna een vakjury bepaalt wie de winnaar wordt. Specialisten van onder meer ABN AMRO, Dokter Klik, ICTRecht, Mijn Winkel, Speurders.nl, TNT Post Pakketservice en X-Qlusive Style ondersteunen de winnaar bij de bouw van de website.

De Thuiswinkel Vakbeurs maakt onderdeel uit van de TCD-beurs, die wordt gehouden op 22, 23 en 24 april in de Jaarbeurs Utrecht (hal 3 en 4).