Twinkle | Digital Commerce

Tchibo investeert in klantenbinding

2017-05-26
  • 0:53

Tchibo gaat meer investeren in klantenbinding. Vandaag komt de Duitse postorderaar met een nieuwe klantenkaart, de Tchibo Privat Card, waarmee klanten voor 8 euro per jaar diverse kortingen ontvangen. 

‘Bij ons staat de klant in het middelpunt. Met de Tchibo PrivatCard belonen we trouwe klanten en willen we de tevredenheid verhogen. Tegelijkertijd willen we natuurlijk nieuwe klanten winnen en oude klanten terugwinnen’, zegt Dieter Werkhausen van het concern.

Klanten krijgen met de kaart jaarlijks kortingsbonnen ter waarde van tien euro. Daarnaast krijgen ze met de persoongebonden kaart regelmatig speciale aanbiedingen en 50 cent korting bij iedere bestelling van Tchibo’s 500 gram Privat Kaffee, Espresso en Caffè Crema. De kortingen gelden zowel voor de Tchibo-filialen als de postordertak. Artikelen kunnen vooraf via een PrivatCard Hotline gereserveerd worden. Ook kan het leveringsadres doorgegeven worden- thuis of bij een Tchibo-filiaal. Bij een bestelling van meer dan 75 euro via de hotline of de webshop worden geen verzendkosten gerekend.