Luchtvaartmaatschappij KLM heeft na een Europese pitch gekozen om de samenwerking met online marketingbureau Onetomarket te continueren. Het bedrijf zal ook de komende jaren de search marketing van KLM verzorgen. De waarde van de opdracht beloopt enkele miljoenen euro’s.
Onetomarket treedt voor KLM op als strategisch partner op het gebied van search marketing. KLM wil met de samenwerking het rendement van zoekmachinemarketing verbeteren. 'Search marketing is een specialisme welke wij als KLM willen uitbesteden. Onetomarket heeft bewezen deze discipline renderend voor ons in te zetten', aldus Marcel Kuijn, E-marketing manager bij KLM. Het selectietraject duurde een half jaar. Zestien partijen waren daarbij betrokken. Volgens Jac van Ommen, CEO van Onetomarket, heeft de organisatie het niet makkelijk gehad.
Naast KLM werkt Onetomarket voornamelijk voor reisorganisaties/airliners, retailers en financiële instellingen, waaronder Martinair, Centerparcs, Conrad en Aegon.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
KLM kiest opnieuw Onetomarket
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.