Twinkle | Digital Commerce

Digital Heroes wordt OrangeValley

2024-02-15
1000562
  • [partnernieuws]
  • 1:44

Digital Heroes is al sinds 2023 onderdeel van OrangeValley Group en heeft een reputatie opgebouwd voor het leveren van resultaatgerichte media campagnes met behulp van geavanceerde data-analyse, waardoor ze perfect passen bij OrangeValley. Door de integratie kan OrangeValley haar mogelijkheden op het gebied van digitale media, brand building en media strategie nog verder optimaliseren en klanten uitgebreidere, effectievere oplossingen bieden.

Rody van Vierssen, Media Strateeg, OrangeValley: 'Digital Heroes is al ruim 15 jaar actief in digital advertising. Het vakgebied is altijd in beweging geweest, maar de ontwikkelingen gaan nu wel erg hard. Het wordt steeds belangrijker om een goede data- en technische infrastructuur te hebben om relevante mediastrategie te ontwikkelen. Juist die kennis van OrangeValley op het snijvlak van marketing, data en techniek maakt dat er nog uitgebreidere oplossingen voorhanden zijn om campagnes naar een hoger niveau te tillen.'

Heroverweging van traditionele media strategie

De advertising wereld ondergaat een revolutie met toenemende automatisering. Terwijl de focus verschuift van performance naar merkgerichte campagnes, groeit het belang van merkperceptie en unieke waardepropositie. Toch blijven adverteerders aarzelen om aanzienlijk te investeren in branding. Hoeveel % van je budget zet je in voor brand en hoeveel voor performance? De ROI en opmerkbaar effect in de upper funnel blijven onvoorspelbaar. De opkomst van AI en nieuwe ontwikkelingen brengen ook fundamentele veranderingen met zich mee. Retargeting zonder cookies, hoogwaardige content en de inzet van AI voor nog geavanceerdere optimalisaties. Dit vraagt om heroverweging van traditionele aanpakken.

Ortwin Verreck, Managing CEO OrangeValley Group: 'Door deze samensmelting hebben we nu nog meer kennis in huis om klanten te helpen duurzame en effectieve campagnes te ontwikkelen", aldus de CEO van OrangeValley. “In een digitale wereld waarin steeds meer automatisering plaatsvindt, wordt het belangrijker om te investeren in merkmarketing. Het onderscheidend vermogen van een merk, de customer experience, ook nadat een aankoop is voltooid, wordt belangrijker. Dat is voor ons een reden om naast onze krachtige aanpak voor performance marketing te investeren in meer kennis in merkmarketing, brand campagnes en digitale kanalen zoals digital out of home en addressable TV. Met de cookieless wereld in het vooruitzicht en de verschuiving van outbound- naar inbound marketing wordt 1st party data steeds belangrijker.'

Partnernieuws valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie Twinkle.