De Spotler Group kondigt de overname aan van Shopping Minds, een cloudplatform voor klantgegevens dat is gebouwd om marketeers beter inzicht en gerichte omnichannel-winkelervaringen te bieden.
Deze investering positioneert Spotler Group naar eigen zeggen goed in het bieden van wat retailers nodig hebben om betrokkenheid door middel van een relevante online winkelervaring te verhogen, rekening houdend met de privacy-behoeften van de moderne consument.
Christian Vriens van Shopping Minds noemt de overname een geweldige stap: ‘We hebben een complementaire visie op de toekomstige winkelervaring, we hebben al bestaande integraties en we kijken ernaar uit om samen te werken en onze klanten tevreden te stellen.’
Lee Chadwick, ceo van Spotler Group, vult aan: ‘Ik ben enthousiast over het modulaire productaanbod dat we met deze strategische overnames opbouwen en wat deze technologie, in combinatie met het talent van het Shopping Minds team, onze bestaande klanten en de nieuwe merken die ons vandaag benaderen om deze oplossingen te leveren, zal brengen.’
Een overnamebedrag is niet bekendgemaakt.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Spotler Group neemt Shopping Minds over
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.