Christine le Duc is een samenwerking aangegaan met streamingplatform Snetch. Hierdoor kunnen consumenten producten uit een eerder opgenomen modeshow via de streamingdienst aanschaffen.
Het bedrijf organiseerde op 26 mei een fashionshow waarbij de nieuwste collectie fashion werd getoond. Vier weken lang wordt op een vaste dag een deel van de modeshow via platform Snetch gedeeld. Bijzonder is dat klanten tijdens het kijken van die video’s de gedragen items uit de show meteen kunnen aanschaffen. Naar eigen zeggen is Christine le Duc het eerste lingeriemerk dat van deze technologie gebruikmaakt.
Klanten kunnen bij het zien van de video’s op de getoonde ‘look’ klikken en krijgen zodoende de losse items uit het outfit te zien. Als ze daarop klikken worden ze doorgestuurd naar de desbetreffende productpagina. Ook Zonnebrillen.com en schoenenretailer Steve Madden doen eraan mee.
De modeshow wordt in delen gepubliceerd op de site van Christine le Duc. Afgelopen maandag was het eerste deel, zondag 4 juni, zondag 11 juni en zondag 18 juni worden de overige delen uitgezonden.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Christine le Duc verkoopt items uit modeshow via streamingplatform Snetch
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.