Twinkle | Digital Commerce

Miljoen Nederlanders gebruiken digitaal spaarprogramma McDonald’s

2022-05-23
1000561
  • 0:46

Sinds de lancering in oktober vorig jaar, maken al een miljoen Nederlanders gebruik van het digitale spaarprogramma van McDonald’s.

Met MyMcDonald’s Rewards sparen klanten voor gratis producten. Dat doen ze in de McDonald’s app. Voor iedere uitgegeven euro krijgen ze punten. Deze kunnen worden verzilverd voor gratis producten. Dat blijkt dus populair. Volgens het bedrijf staat Nederland zelfs in de wereldwijde top als het gaat om gebruikersdichtheid.

‘We wisten natuurlijk dat Nederland een echt spaarland is, maar dat zoveel Nederlandse onze “digitale Good Times” omarmd hebben, dat stemt ons wel heel erg trots’, aldus Rik Vandewall, Head of Digital van McDonald’s Nederland. ‘Onze App is de motor van onze digitale innovatie, waarmee we steeds persoonlijker kunnen worden in aanbod, service, fun en value voor al onze gasten.’

Volgens het bedrijf hebben ruim 3,3 miljoen Nederlanders de McDonald’s app op hun smartphone staan.