Twinkle | Digital Commerce

Trainingsgewichten online niet aan te slepen

2020-12-16
1000562
  • [nieuws]
  • 0:41

De aankondiging van de lockdown gisteravond heeft direct geleid tot extra online aankopen. Als gevolg van de sluiting van sportscholen tikten Nederlandse consumenten digitaal massaal gewichten (+2778 procent) op de kop, zo blijkt uit cijfers van beslist.nl.

De analyse levert het volgende rijtje op met ‘opvallend stijgende categorieën op basis van bezoeken 14 december 2020’:

  • Gewichten (+2778 procent)
  • Fitnessapparatuur (+284 procent)
  • Kattenbakvulling (179 procent)
  • Wenskaarten (+134 procent)
  • Sjoelbakken (+128 procent)
  • Bureaustoelen (+99 procent)
  • Dierenvoer (+91 procent)
  • Haarkleuring (+70 procent)
  • Monitors (+64 procent)
  • Gezelschapsspellen (+47 procent)

Noot: percentuele stijgingen gebaseerd op de bezoekerscijfers van beslist.nl – maandag 14 december 2020 t.o.v. maandag 16 december 2019