Twinkle | Digital Commerce

Deliveroo en Waitrose serveren kerstgedachte

2020-12-01
1000562
  • [nieuws]
  • 0:55

Maaltijdbezorger Deliveroo en supermarktketen Waitrose zijn samen het initiatief Donate a Plate gestart om te helpen ‘de broodnodige maaltijden te verstrekken aan kwetsbare gemeenschappen’.

De campagne houdt in dat klanten van Deliveroo er nu voor kunnen kiezen om via het Waitrose-menu in de app 3 pond te doneren, wat volgens de initiatiefnemers genoeg is om de kosten te dekken van een aantal warme maaltijden voor gezinnen die moeite hebben om deze kerst eten op tafel te zetten. De partners zetten deze donaties door naar FareShare, de grootste liefdadigheidsinstelling in het Verenigd Koninkrijk, waarbij zij de schenkingen ook zullen verdubbelen tot 20.000 pond.

‘Terwijl onze samenwerking met Deliveroo blijft groeien (uitbreiding van 24 naar 40 winkels in het land, red.), bundelen we nu onze krachten om klanten aan te moedigen om te helpen bij het verstrekken van de broodnodige maaltijden voor kwetsbare gemeenschappen – in de meest uitdagende tijd van het jaar’, aldus Martin George, customer director bij Waitrose.

Lees ook:
- Waitrose geeft risicogroepen online voorrang
- John Lewis slingert kerstshop online