De Zweedse start-up Ivyrevel, een online kledingmerk voor vrouwen, wist enkele jaren na de oprichting in 2013 grote spelers als H&M en Zalando aan zich te binden. Beide retailers trekken zich nu terug.
Dat meldt de Zweedse nieuwssite Breakit. Volgens de nieuwssite investeerden beide bedrijven voor in totaal een kleine 5 miljoen euro in de start-up, waar ze een allebei een aandeel van 30 procent aan overhielden. H&M laat aan de nieuwssite weten: ‘De H&M Group en Zalando verkopen hun eigendomsaandelen terug aan de oprichters van Ivyrevel en zullen daarom niet langer in de raad van bestuur van de onderneming blijven.’
Ivyrevel wist enkele jaren in het nieuws te komen door, samen met Google, een speciale data jurk aan te bieden. Deze jurk werd gecreëerd op basis van gemeten gebruikersgedragingen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
H&M en Zalando trekken zich terug uit start-up Ivyrevel
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.