In het hoofdkantoor van hoofdsponsor ABN Amro zijn vandaag 57 retailprijzen uitgereikt aan Nederlandse winkelketens en webshops. Bol.com en 123inkt.nl wonnen ieder twee awards, Jumbo won de prijs voor de beste online supermarkt.
De vanmiddag gelauwerde categoriewinnaars zijn door het publiek gekozen onder de vlag van ABN Amro Retailer of the Year. Van de 57 prijzen gingen er 30 naar de ‘Beste Winkelketens’, er werden 27 ‘Webshop Awards’ uitgereikt, drie meer dan vorig jaar.
De winnaars daarvan vind je hieronder, achter de naam van de categorie:
Baby
Hema
Bouwmarkten
Hornbach
Cadeau
Albelli
Damesmode
The Stone
Dierenspeciaalzaken
zooplus
Elektronica
123inkt.nl
Eten & Drinken
Gall & Gall
Fietsen
FuturumShop
Herenmode
Only for Men
Kantoorartikelen
123inkt.nl
Kindermode
Kleertjes.com
Leeswaren
bol.com
Modeaccessoires
Lucardi
Ondermode
Hunkemöller
Optiek
Pearle Opticiens
Outdoor
Bever
Parfumerie
ICI Paris XL
Persoonlijke verzorging
Boozyshop
Schoenen
Omoda
Slapen
Beter Bed
Speelgoed & Games
Game Mania
Sport
Intersport
Supermarkten
Jumbo
Telecom
Coolblue
Tuin
Welkoop
Warenhuis
bol.com
Wonen
Kwantum
Online én offline in de prijzen
Van deze winnaars pakten elf bedrijven de award voor de ‘beste winkelketen’ in dezelfde categorie. Het gaat om Hornbach, The Stone, Only for Men, Lucardi, Hunkemöller, Pearle, Bever, ICI Paris XL, Game Mania, Beter Bed en Welkoop.
‘ABN AMRO Retailer of the Year’ Gala 2019-2020
Tijdens een gala-avond worden eind oktober hoofdprijzen uitgereikt aan de allerbeste winkelketen en de allerbeste webshop, plus een overall-prijs voor dé ‘ABN AMRO Retailer of the Year’. Vorig jaar was dat een prooi voor Action, het jaar ervoor voor bol.com. Daarnaast zijn er die avond onder meer prijzen voor de beste retail executive en het beste retail managementteam.
Lees ook: Jumbo-directeur: Online boodschappenservice ‘economisch irrationeel’ (10 september 2019)
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Prijzenregen aan de Zuidas
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.