Voor de vierde keer op rij werd Action gisteren uitgroepen tot de ‘Beste Winkelketen van Nederland’. Bol.com won het equivalent voor online verkopers, de ‘Webshop Awards’. De lijstaanvoerder van de Twinkle100 mag zich bovendien de ‘ABN Amro Retailer of the Year 2017-2018’ noemen.
Op landgoed Duin & Kruidberg te Santpoort werden gisteren de belangrijkste van de door ABN Amro gesponsorde retailjaarprijzen uitgereikt. Het gala volgde op de uitreiking van de 50 categorieprijzen voor respectievelijk winkelketens en webshops, zes weken geleden.
Overall winnaar
De winnaars dongen mee naar de hoofdprijzen, die gisteren werden overhandigd aan Action en bol.com. Voor het eerst werd onder de 34 verschillende categorieprijswinnaars ook een kanaalonafhankelijke overall winnaar van de publieksprijzen aangewezen: bol.com. De Ahold-dochter ontving een betere waardering dan het niet online verkopende Action, de laatste drie jaar uitgeroepen tot ‘Retailer of Europe’. Bij de komende editie van de internationale prijsuitreiking houdt bol.com de eer van ons land hoog.
Vakprijzen voor Philip Mountford en Rituals
In Santpoort werden gisteren ook twee vakprijzen uitgereikt, voor de beste executive en het beste managament team in de Nederlandse retail. Deze titels gingen respectievelijk naar Philip Mountford (Hunkemöller) en naar Rituals.
Lees ook
* Het geheim van bol.com in 12 citaten (12 september 2017)
* ‘Bol.com wederom sterkste retailmerk’ (4 april 2017)
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Bol.com 'ABN Amro Retailer of the Year'
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.