Twinkle | Digital Commerce

Producten toevoegen aan geplaatste Picnic-bestelling

2019-05-23
1000562
  • [nieuws]
  • 0:44

Consumenten die na het plaatsen van een Picnic-bestelling nog iets vergeten zijn aan hun bestellijstje toe te voegen, kunnen vanaf vandaag alsnog hun bestelling aanvullen.

Voorheen konden klanten bij de online super hun bestelling dagelijks tot 22:00 uur ’s avonds plaatsen. Dat is nog steeds zo, maar wat wel nieuw is, is dat consumenten nu tot 22:00 uur 's avonds op de dag vóór de bezorgdag hun geplaatste bestelling nog aan kunnen passen, blijkt uit een navraag.

‘Dit is de meest aangevraagd functionaliteit door onze klanten', stelt een woordvoerder van de nummer 25 van de Twinkle100.

Er zit geen limiet aan het aantal producten dat mensen aan de bestelling kunnen toevoegen. Producten verwijderen en de bestelling cancelen is ook mogelijk. Maar, stelt Picnic: ‘In de praktijk gebeurt dit niet.’