Twinkle | Digital Commerce

Jet.com komt met private label

2017-10-25
1000560
  • [nieuws]
  • 1:01

Jet.com, onderdeel van Walmart, lanceert een private label: Uniquely J. Met zijn eigen merk richt de webshop zich op millennials.

Van Uniquely J verschijnen producten als koffie, schoonmaak- en wasmiddelen, houdbare boodschappen en papier in hippe verpakkingen, ontworpen door kunstenaars wereldwijd. De komende maanden breidt Jet.com het assortiment uit: 'Everyday products without tradeoffs', is het doel.

Moderne metropool

'We zijn blij met de introductie van Uniquely J. voor consumenten en vertrouwen erop dat ze de producten omarmen en ze algauw beschouwen als een essentieel onderdeel van hun dagelijkse boodschappen', aldus Jet.com-president Liza Landsman. 'Met Uniquely J krijgt Jet.com er niet alleen een private label bij, het ligt ook in het verlengde van onze inspanningen om de moderne metropool te bedienen met een assortiment van premium producten en een fijne winkelervaring.'

Strijd met Amazon

Het merk is de laatste toevoeging aan de wedloop tussen Walmart en Amazon, die steeds grotere vormen aanneemt. Amazon en Walmart, dat sinds augustus 2016 eigenaar is van Jet.com, versoepelen beurtelings hun voorwaarden voor bezorgservices en prijzen voor diverse diensten en producten in de strijd om de online consument.