Jet.com heeft een tijdelijke food winkel in New York geopend om zijn boodschappenbezorgservice te promoten. Het is de eerste keer dat de Amazon-concurrent in de winkelstraat te vinden is.
Jet.com, bij oprichting in 2015 'one of the biggest bets in the history of online retail’ genoemd door Bloomberg, gooit het over een tijdelijke multichannel boeg. Om ook in de fysieke wereld naamsbekendheid te krijgen, heeft de Walmart-dochter van 10 mei tot 18 juni een ruimte gehuurd op Manhattan.
Gratis fruit
De winkel staat vol food gerelateerde artikelen, zoals schooletuis in de vorm van een watermeloen en kookboeken. Bezoekers kunnen gratis een stuk fruit pakken uit de schalen op de producttafels, aldus Business Insider. Grocery delivery staat als thema centraal, zegt Jet.com's VP Marketing tegen de nieuwssite.
Jet.com volgestopt
Walmart heeft Jet.com de afgelopen tijd voller gemaakt door het assortiment van verschillende overnameprooien (ModCloth, ShoeBuy en Moosejaw) toe te voegen. Hier zaten echter geen bedrijven in food bij.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Jet.com waagt stap naar winkelstraat
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.