Olger Kistemaker is de nieuwe head of digital van Action. De ‘Action Man’ maakt de stap van BCC, waar hij tweeënhalf jaar de rol van e-commerce manager invulde. Action zegt nadrukkelijk nog niet met e-commerce te starten.
Kistemaker omschrijft zijn functie op LinkedIn als ‘Action’s digitale operaties leiden’. De discounter gaf in december op herhaling aan ‘voorlopig geen plannen’ te hebben voor online verkoop.
Nieuwe website
‘We hebben weldegelijk de keuze gemaakt om veel meer in digitaal, dus in onze website te gaan investeren’, zei CEO Sander van der Laan destijds tegen BNR. ‘Daar zullen jullie, maar ook onze klanten, de komende jaren veel meer van gaan zien.’ Aan Twinkle liet Action (jaarcijfers 2016) weten dat het onder andere gaat om een nieuwe website, waar Kistemaker zich waarschijnlijk mee zal bemoeien.
Nieuwe kern
Kistemaker maakte tweeënhalf jaar geleden de overstap van V&D, waar hij e-commerce directeur was, naar BCC. Een jaar geleden vertelde hij aan Twinkle dat BCC een vernieuwde strategie ontwikkelde: ‘Eerst de klant, dan pas het product, dat wordt de nieuwe kern’, zei hij.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Olger Kistemaker van BCC naar Action
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.