Scottybons, een personal shoppingsite voor vrouwen, heeft zijn concurrent B-Dressed overgenomen. Oprichtster Noor de Bruijn is trots op de eerste koop van haar start-up, amper een jaar na oprichting.
De twee merken blijven apart van elkaar bestaan. B-Dressed biedt vooral een uitbreiding van het klantbestand voor zijn nieuwe moederbedrijf. ‘B-Dressed richt zich op een jongere doelgroep, die iets meer gefocust is op budget. Zij krijgen de keuze uit een formaat box – small, medium, large – die past bij het bedrag dat ze willen uitgeven’, zegt De Bruijn.
Scottybons
Scottybons stijlt vooral ‘hoger opgeleide vrouwen van dertig jaar en ouder’. Zij krijgen naar aanleiding van hun stijladvies een box met kleding opgestuurd, om daarvan de gewenste items te houden. De rest zenden zij terug.
Grens over
De start-up heeft plannen om binnenkort de grens over te gaan, naar België. Overnameprooi B-Dressed verstuurt al naar onze zuiderburen. Ook komt Scottybons met een mobiel concept ‘om naar de klant zelf toe te komen’.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Scottybons neemt concurrent B-Dressed over
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.