Twinkle | Digital Commerce

Blokker breidt aanbod uit met eigen merk

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:15

Blokker introduceert een eigen merk voor producten in verschillende categorieën. Consumenten zien het label zowel in de fysieke winkels als in de webshop terug. ‘Het onderstreept de scherpe keuze voor kwaliteit voor een goede prijs.’

Blokker voegt de artikelen van het eigen merk toe aan zijn bestaande assortiment. Dit aanbod wordt eveneens uitgebreid met de nieuwe productcategorie Baden & Slapen. De artikelen met het Blokker-label variëren volgens de retailer ‘van basic tot meer luxe varianten’.

100 procent Blokker
‘Met het Blokker eigen merk spelen we in op de wensen en verwachtingen van onze klanten’, laat directeur category management Johanneke de Moor optekenen in een persbericht. ‘De naam Blokker aan artikelen geven betekent dat ze 100 procent bij ons horen. Een Blokker-product, met onze ideeën gemaakt. De basis van het eigen merk assortiment is en blijft wat van Blokker wordt verwacht: kwaliteit tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Wat we nu toevoegen is sfeer, modern design en vrolijke trends. En we spelen in op seizoenen.’

Nextail Connect
De 'Nieuwste Blokker' heeft als doel om - met name online - een veel breder assortiment presenteren. Daartoe introduceerde de keten vorige week Nextail Connect, een gesloten marktplaats waarop partners kunnen verkopen. Twinkle sprak hierover met Antoine Brouwer, algemeen directeur van Nextail. De komst van een eigen merk is eveneens een middel om het productaanbod verder uit te breiden.

Lees ook:
Brouwer: ‘Nu naar winstgevende online groei met Blokker’ (21-6-2016)