Voor online klanten van BCC is het nu mogelijk om live te chatten met het personeel in veertig fysieke winkels. De medewerkers worden als ‘productspecialist’ gepresenteerd en zijn er vooral voor oriënterende bezoekers.
‘Twijfel je tussen twee TV's? Vraag je je af of een inbouwkoelkast in jouw keuken past? Wil je wifi op zolder, maar heb je geen idee hoe? Zoek je een nieuwe, snelle laptop, maar kom je er niet uit? Onze productspecialisten helpen je live vanuit onze winkels graag bij het vinden van het product dat bij jou past. Zij staan tijdens onze openingstijden voor je klaar, zowel in de winkel als online!’, omschrijft BCC zijn nieuwe dienst.
Chatknop
De productspecialisten zijn volgens vestigingsmanager Martin Reedijk nu een week actief in het live adviseren van klanten in de webwinkel. Tijdens openingstijden verschijnt een chatknop in de webwinkel, die consumenten kunnen aanklikken om een chat te starten met een beschikbare medewerker.
Meer verantwoordelijkheid
De dienst werd in april aangekondigd, toen nog als pilot. Adviseurs op de winkelvloer moesten meer verantwoordelijkheden krijgen. Zij kunnen nu op rustige tijden online verder met het beantwoorden van klantvragen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Winkelpersoneel BCC chat met oriënterende webshopper
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.