De Bijenkorf heeft een test van zijn nieuwe mobiele website live gezet. De homepage in bèta-versie bevat, in tegenstelling tot de huidige mobiele site, meerdere grote beeldbanners. Gebruikers wordt gevraagd om feedback te geven.
‘We hebben onze nieuwe responsive website in beta gelanceerd voor mobiel: zie preview.debijenkorf.nl. Vele manjaren noeste arbeid eringestopt, probeer 'm en geef ons feedback. Over paar maanden hopen we hele site responsive te hebben gemaakt voor meer gebruiksgemak!’, schrijft Pieter Heij, director Multichannel & IT op LinkedIn.
Huidige website
De huidige mobiele homepage bevat slechts één beeldbanner, met daaronder een tekstueel productmenu. Ook ziet de gebruiker direct een knop om de merken van de retailer te bekijken en een knop voor informatie over de filialen en bijbehorende openingstijden.
Nieuwe mobiele site
De vernieuwde mobiele site bevat groter beeld, zowel op de homepage als op de productpagina’s. Ook zijn de productknoppen in het menu meer in lijn met de look & feel van De Bijenkorf en zijn de vele verschillende onderdelen van de site (informatie over bezorgen en het bedrijf zelf) verzameld onder vier nieuwe buttons: Klantenservice, Privilege Membership, Filialen en De Bijenkorf. Hiermee legt het warenhuis minder de nadruk op zijn fysieke vestigingen dan op de huidige mobiele homepage.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
De Bijenkorf test nieuwe mobiele site
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.