Online koopjesjagers kunnen voortaan terecht op BargainHill.nl, een nieuw verzamelplatform voor fashion sales. De site biedt inzicht in lopende uitverkopen in de webwinkel van verschillende grote modemerken en andere fashion verzamelwebsites.
De slechts 24 jaar oude Nederlandse oprichters Max Klijnstra en Milan Daniels zien, na hun sweaterwebwinkel Breaking Rocks verkocht te hebben, toekomst in een verzamelsite voor online koopjes. Zij worden gesteund door Media Monks-ceo Victor Knaap, voormalig Hyves-directeur Remco Bos en de oprichters van Funda.
Sample sales
‘Op BargainHill.nl volg je via je persoonlijke account je favoriete fashionmerken. Vervolgens ontvang je berichten van alle sales die online beschikbaar komen en krijg je toegang tot exclusieve online sample sales’, zo legt het bedrijf het concept uit in een persbericht. Consumenten kunnen tussen de koopjes zoeken op kortingspercentage, stijl en maat.
Labels en uitverkoop
Volgens de oprichters hebben de eerste maanden ‘tienduizenden members’ opgeleverd. Zij kunnen de uitverkoop volgen van merken als Tommy Hilfiger en Versace, en verzamelsites als Yoox, The Outnet en MyTheresa. Een klik op de getoonde kledingstukken leidt de bezoeker naar de webwinkel van het betreffende merk.
Internationale plannen klaar
Het bedrijf wil zich nu richten op de uitrol in Nederland, maar 'internationale plannen liggen klaar', laten de oprichters weten.
Gewoon een affiliate site dus, alleen zie je nu alleen de sale. Op grote internationale en nationale affiliate sites kan je dit ook zien.