Twinkle | Digital Commerce

Bloomon en Uber slaan handen ineen voor Moederdag

2017-05-27
180101
  • 0:60

Bloomon, een startup in bloemen, bezorgt aanstaande zaterdag online bestelde boeketten met Uber. Het bedrijf, dat normaal gesproken alleen abonnementen aan de man brengt, verkoopt voor Moederdag ook losse boeketten.

Bloomon levert de bossen af bij shoppers uit Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. Zij kunnen op zaterdag tussen 11:00 en 16:00 uur hun cadeau voor Moederdag bestellen via de app van Uber. Het gaat om een bos bloemen, inclusief vaas, voor 25 euro. Ze krijgen die zaterdag thuis afgeleverd om die op zondag aan moeder te kunnen geven.

Drukke stedelingen
‘Iedereen maakt zijn of haar moeder graag blij met bloemen op Moederdag’, zegt Bart Troost, oprichter en managing director van Bloomon. ‘Alleen schiet het er vaak bij in om tijdig bloemen te kopen. Wij bieden drukke stedelingen graag de helpende hand.’ Uber doneert voor elke bos bloemen 3 euro aan goede doel Dance4life.

Bloemabonnementen
Bloomon’s core business is het aanbieden van verschillende bloemabonnementen, die variëren in de boeketgrootte (small, medium, large) en in de frequentie van verzenden. Bloemen worden direct van de kweker bij klanten thuisgeleverd.