Twinkle | Digital Commerce

Fonq, Stylepit en Thuisbezorgd.nl op Crossborder Event

2017-05-27
180101
  • 1:31

E-commerce kent ken geen grenzen. Wie online zaken doet, heeft de wereld aan zijn voeten liggen. Toch komen retailers nog veel obstakels tegen als ze over de grens gaan verkopen. Tijdens het Crossborder E-commerce Event leggen retailers als Fonq, Yoursurprise en Stylepit uit waarom zij succesvol zijn in het buitenland.

Op woensdag 10 september vindt voor de tweede keer het Crossborder E-commerce Event plaats in Bunnik. De middag doet dienst als bron van kennis en inspiratie voor alle bedrijven die internationaal willen groeien; van succesvolle start-ups tot grote, ervaren ondernemingen. Tijdens het event hebben zij toegang tot een internationaal netwerk van specialisten. Niet alleen zijn er presentaties van retailers als Fonq,Yoursuprise en Thuisbezorgd, er is ook een ruim aanbod aan thematafels waarin specifieke landen (China, Frankrijk, Duitsland, Spanje) en onderwerpen (last mile, betaalmethodes) aan bod komen. Aan de thematafels is veel ruimte voor vragen en discussie.

Stylepit
De internationale keynote komt uit Zweden. Simon Saneback is Group CMO & Nordic CEO bij Stylepit en verantwoordelijk voor de wereldwijde marketing en sales. Hij zal vertellen hoe de online fashion retailer in de afgelopen 14 jaar zijn strategie heeft bepaald en wat de kansen en uitdagingen zijn bij grensoverschrijdend zakendoen.

Cross Border Challenge
Aan het eind van de middag wordt de winnaar van de Cross Border Challenge bekend gemaakt. Lady’s Secret en Prins Petfoods zijn dan een jaar bezig met hun buitenlandse activiteiten. Wie zijn (omzet)doelstellingen heeft gehaald, of het meest heeft benaderd wint de challenge.

Nieuwe deelnemers
Nieuwe deelnemers (voor de Challenge van 2015) dienen zich vóór 27 augustus aan te melden op Crossborderevent.com. Uit de inzendingen worden op 3 september drie genomineerden geselecteerd. Zij worden uitgenodigd om op 10 september tijdens het Cross Border E-commerce Event hun case te presenteren.

De organisatie van het event is in handen van Twinkle en Dexport.