Twinkle | Digital Commerce

Paul Geraeds verruilt Center Parcs voor Bakker Hillegom

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 0:59

Paul Geraeds wordt de nieuwe ceo van Bakker Hillegom, dat hij omschrijft als ‘de Wehkamp voor de tuin’. Na 17 jaar vertrekt Geraeds bij Center Parcs, waarvoor hij de marketingactiviteiten in heel Europa aanstuurt. 


MarketingTribune schrijft vandaag over de verrassende overstap van Geraeds. Hij was tijdens zijn dienstverband bij Center Parcs onder meer ook general manager van één van de vakantieparken. Binnenkort verlaat hij de nummer 11 van de Travel 30, onderdeel van de Twinkle100. Center Parcs was in 2012 goed voor 86 miljoen euro online omzet in Nederland.

Spel tussen direct marketing en online
In april gaat Geraeds aan de slag bij Bakker Hillegom, dat internationaal met webwinkels actief is. ‘De Wehkamp, maar dan voor de tuin’, noemt Geraeds zijn nieuwe werkgever. ‘Natuurlijk is dit een heel ander metier, maar net als bij Center Parcs speelt ook bij Bakker Hillegom het spel tussen direct marketing en online. Ik heb ervaring met dat spel en moet dat bij Bakker naar een hoger plan tillen. Daar heb ik veel zin in.’