Twinkle | Digital Commerce

Fleurop gebruikt MyOrder als extra verkoopkanaal

2017-10-05
160150
  • 1:06

Fleurop, de organisatie waarbij ruim duizend bloemisten zijn aangesloten, heeft met MyOrder een nieuw mobiel verkoopkanaal omarmd. Voortaan kunnen Nederlandse consumenten via de app van MyOrder bloemen bestellen.


Fleurop lanceerde begin 2011 al een eigen applicatie voor de mobiele bloemenverkoop. MyOrder, dat merendeels in handen is van de Rabobank, biedt een alternatief. Bestelde boeketten kunnen worden bezorgd of afgehaald bij een Fleurop-bloemist naar keuze.

Aandeel in ontwikkeling
Jeroen Zwart, algemeen directeur van Fleurop Interflora Nederland, zegt dat de dienstverlening van het bedrijf dankzij MyOrder ‘dichter bij de klant’ kan worden gebracht. ‘Daarom leveren we ook graag ons aandeel in de ontwikkeling en implementatie van de app’, zegt hij in een persbericht. ‘We trekken samen op met Rabobank in dit proces en wij leveren graag onze bijdrage om MyOrder tot een succes te maken.’

Mobiel warenhuis
MyOrder werd een jaar geleden een volwaardige mobiele portemonnee, toen de app iDeal-, PayPal- en creditcardbetalingen ging faciliteren. In de ambitie uit te groeien tot een mobiel warenhuis, sloot MyOrder eerder al samenwerkingen met Thuisbezorgd.nl en met Superdirect.com. Daardoor is respectievelijk wordt het mogelijk maaltijden en boodschappen te bestellen via de app, die verder onder meer kan worden gebruikt om te bestellen in horecagelegenheden en om parkeergeld te voldoen.