De Bijenkorf posteert opnieuw een virtuele portier voor zijn webwinkel tijdens de Drie Dwaze Dagen. Voor het eerst gaat de keten de jaarlijkse uitverkoopactie aanjagen via Pinterest: klanten die een pinboard maken op het sociale netwerk kunnen cadeaukaarten winnen.
Om te voorkomen dat koopjesjagende webshoppers teleurgesteld raken, plaatst De Bijenkorf van donderdag 4 tot en met zaterdag 6 oktober een digitale portier voor zijn site. Net als op de Drie Dwaze Dagen van vorig jaar moet hij voorkomen dat de Debijenkorf.nl overbelast raakt. De portier laat klanten in groepjes binnen om met korting te kopen.
Mobiel bestellen
De Bijenkorf spreekt van een 'sterke focus op online vernieuwing' bij de Drie Dwaze Dagen van dit jaar. Bijna alle artikelen die tijdens de sale in de warenhuizen te koop zijn, zijn ook op Debijenkorf.nl te verkijgen. Voor het eerst kunnen klanten ook bestellen via de geoptimaliseerde mobiele site van de warenhuisketen en via de onlangs vernieuwde mobiele applicatie.
Dwaze Rij en social media
In de aanloop naar de uitverkoop heeft de Bijenkorf weer een Dwaze Rij online gebracht, een virtuele wachtrij met sociale koppelingen. Ook op de sociale media zelf speelt zich steeds meer af. Zo zijn binnenkort cadeaukaarten te winnen via de 'Dwaze fruitautomaat' op Facebook. Wie twittert in welk filiaal hij of zij gaat shoppen maakt ook kans op zulke bonnen, net als fashionista's die een pinboard maken met hun 5 favoriete artikelen; dagelijks verloot de Bijenkorf 5 cadeaubonnen van 250 euro aan Pinteresters.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Portier en Pinterest voor Drie Dwaze Dagen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.