Deli XL heeft Vers 24/7 gelanceerd. Met het marktplatform speelt de groothandel in op de groeiende behoefte aan regionale en authentieke producten. Horecaondernemers in Zuid-Holland en Zeeland kunnen vanaf deze week ruim 2.400 dagverse producten bestellen.
Op Vers247.nl kunnen versspecialisten hun eigen producten aanbieden. Deli XL regelt de promotie, distributie en administratie, in ruil voor een percentage van de omzet. ‘Een heel andere tak van sport’, zei programmamanager e-commerce Stijn Hazen eerder tegen Twinkle (nummer 7-2012) over Vers 24/7. ‘In plaats van het traditionele spel van in- en verkoop faciliteren wij de markt.’
E-commerce platform
Vers 24/7 wordt al sinds vorig jaar getest. Met de oplevering van de vernieuwde site vindt de officiële marktintroductie plaats in zuidwest Nederland. De regio’s Amsterdam en Utrecht moeten nog dit jaar volgen. Op dit moment bieden een kleine veertig tuinders, telers, bakkers, slagers, vissers en kaasmakers hun waar te koop aan op Vers247.nl, meldt vaktitel AGF. De site draait op het e-commerce platform van ATG, waarop ook de nieuwe site van Deli XL werd gebouwd.
NB: Lees ook een interview met Anouk Beeren, e-commerce manager bij Deli XL (Bron: MarketingTribune, nr. 11-2012).
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Deli XL introduceert virtuele versmarkt Vers 24/7
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.