Twinkle | Digital Commerce

E-Mash breidt uit met dagdeals

2017-05-27
300300
  • 0:56

E-Mash, het bedrijf dat het begrip ‘mashen’ introduceerde bij Nederlandse webshoppers, heeft 24hourfashiondeal.com gelanceerd. Op de site worden producten van onder meer de Bijenkorf, Neckermann.com, Zalando en Asos in de aanbieding gedaan.

Eind april lanceerde E-mash drie sites die leunen op een nieuw e-commerce concept: mashen. Shoppers kunnen op Shoemash.nl, Fashionmash.nl en Bagmash.nl steeds kiezen tussen twee producten, om uiteindelijk bij hun favoriet uit te komen. In Twinkle nummer 5 stond een uitgebreid interview met initiatiefnemer Melvin Bostelaar, die sprak van ‘een nieuwe manier van online shoppen’.

Groeigeld
Vorige maand werd bekend dat E-Mash een kapitaalinjectie kreeg van investeerder Eenmedia. Met het groeigeld, hoeveel precies is onbekend, wil de startup nog veel meer mash-sites openen, ook voor andere productcategorieën dan kleding.

Dagdeals
Het nieuwe 24hoursfashiondeal.com leunt op een ander principe. De affiliatesite verzamelt dagdeals van een beperkte groep populaire webwinkels en plaatst er steeds 16 op zijn site, eerlijk verdeeld over mannen en vrouwen. Hieronder vindt u een impressie: